Nem kell sokat a sorok között olvasni, hogy a UPC felsővezetése egyáltalán nem a partnerek elégedettségére hajt. Biztos vagyok benne, hogy minden vezetői értekezleten egy számot tartalmazó report képezi a board elégedettségének alapját, ami az új ügyfelek számát tartalmazza.
Ezért aki már nem új ügyfél, könnyen ráfizet. Vegyük alapul a mostani akciót. A legdrágább előfizetés 6000 forint. Aki már 3 éve előfizető ugyanezért 12000 forintot fizet.
Felmerülhet az ötlet mindenkiben, minek fizessek 2x annyit, lemondom, és újrakötöm. Sajnos erre gondoltak, ha valaki lemondja az előfizetését, akkor a lemondás címére (igen nem név, és nem előfizető hanem cím) 3 hónapig nem köthet akciós szolgáltatást. Ez különösen jó dolog akkor, ha valaki kiköltözik valahonnan, jól ki tud tolni az utána jövővel.
Ellenben van megoldás. Első körben szerezni kell egy címet, ahol nem neteznek, de elérhető a UPC. Át kell köttetni oda az internet előfizetést (ez ingyenes). Le kell mondani az internet előfizetést (átköltözetni és lemondani többször is lehet). Újra kell kötni az internet előfizetést. Lehet örülni a félárú internetnek. A legjobb a dologban, hogy lemondott címre 3 hónapig nem lehet kötni kedvezményes előfizetést, de már meglévőt átköttetni lehet.
De utálom a UPC-t, elképesztően szemetek. Tele van a magyar net azzal, hogy nem engedik lemondani az ügyfeleket. A legszemetebb trükköket vetik be, amit józan paraszti ésszel elképzelni sem lehet.
Örülök minden apró tippnek, ami a UPC rabló gépezetnek megálljt parancsol.